secretariat@abi.org.ro
0731-010-145

Politica de confidentialitate

Nota de informare privind protectia datelor personale


Asociatia Brokerilor Imobiliari (denumita în continuare „ABI”) trebuie să colecteze informații personale de la dumneavoastră pentru a vă oferi servicii le asociatiei, în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (cu modificările ulterioare) și ale Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Colectăm informații personale atunci când ni le dați, cum ar fi completarea unei cereri sau a unui formular de înscriere, când vă alăturați unui curs sau eveniment organizat de ABI, prin folosirea unui site sau aplicații mobile sau prin utilizarea serviciilor noastre.

Vă rugăm să rețineți că, în anumite circumstanțe, dacă nu ne furnizați informațiile personale pe care vi le cerem, nu vă vom putea furniza produsele și serviciile din contractul nostru cu dvs. sau nu vom putea să onorăm vreuna din obligațiile noastre legale. De exemplu, când inscrieti la un curs sau eveniment la noi, vă vom solicita informații precum numele dumneavoastră, adresa, informațiile de plată și certificatul de nastere. Dacă nu ne furnizați aceste informații, nu vom putea să vă eliberam o dimploma oficiala de perticipare. Vi se va aduce la cunoștință când apare o astfel de situație și care vor fi consecințele nefurnizării informațiilor personale.

Uneori, vom combina informațiile personale pe care le primim de la dvs. cu alte informații pe care le-am primit de la alte surse, astfel încât să vă putem oferi o experiență mai personalizată și mai ușoară. Aceste informații pot include numele dvs., informațiile de contact, studiile și alte informații relevante despre dvs.


Scopurile pentru care folosim aceste informații sunt detaliate pe larg în restul acestei Note de Confidențialitate. Există o serie de baze în legea protecției datelor care îi permit ABI să folosească informațiile dvs. personale pentru aceste scopuri. Acestea sunt:

(1) că ne-ați furnizat consimțământul dvs. utilizând informațiile dvs. personale în acest scop (de exemplu, în cazul în care ne-ați dat acordul dvs. pentru a vă trimite marketing electronic);

(2) că trebuie să folosim aceste informații personale pentru a ne onora contractul de furnizare de produse sau servicii (de exemplu, folosind informațiile dvs. pentru cursuri sau pentru a vă alătura ca membru al ABI;

(3) că prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime, cu condiția să le echilibrăm în raport cu drepturile și interesele dvs.;

(4) în cazul în care trebuie să respectăm o obligație legală (de exemplu, să răspundem solicitărilor de informații din partea instituțiilor guvernamentale sau de aplicare a legii).


Aceste interese legitime sunt următoarele:

(a) pentru a asigura administrarea și gestionarea eficientă a relației dvs. cu noi;

(b) pentru a înțelege cum clienții ne folosesc serviciile și pentru a ne gestiona serviciile;

(c) pentru a realiza cercetări și analize în legătură cu ce servicii doresc clienții noștri și cum ar dori ei să ne îmbunătățim serviciile;

(d) pentru a înțelege cum clienții noștri folosesc site-urile și Aplicațiile noastre și pentru a identifica orice probleme în felul cum sunt folosite site-urile și Aplicațiile și cum putem îmbunătăți experiența de utilizator a clientului;

(e) pentru a le spune clienților despre diversele produse și servicii pe care le putem oferi;

(f) pentru a înțelege și răspunde la feedbackul clienților;

(g) pentru a adapta și personaliza promoțiile și beneficiile pe care le oferim clienților noștri;

(h) pentru a preveni, detecta și investiga folosirea neautorizată serviciilor noastre și pentru a ne asigura că respectăm legea și politicile noastre;

(i) pentru a gestiona orice dispute și accidente sau pentru a primi sfaturi juridice sau de altă natură profesională.

ÎNSCRIEREA LA CURSURI

Când efectuați o inscriere la un curs sau participați la unul dintre evenumentele noastre, colectăm informații pentru a vă oferi servicii excelente. Informațiile pe care le colectăm includ:

numele;

adresa de e-mail;

adresa de domiciliu;

o fotografie tip CI (nu intotdeauna);

detalii despre angajator și adresa firmei (dacă sunteți membru al unui program destinat companiilor);

numere de telefon la care vă putem contacta;

data nașterii (pentru cerințe legale);

informații de plată, cum ar fi detaliile cărții de credit sau de debit (codul de securitate este obținut numai pentru tranzacție - nu îl păstrăm);

număr fiscal (dacă este cerut în mod expres);

informații din studii si pregatirea profesionala;

informații dintr-o altă formă de document de identificare, cum ar fi pașaportul sau buletinul de identitate național;

coduri speciale de reducere, numere ale partenerilor membri, apartenențe de asociere, program destinat companiilor partenere (dacă solicitați reduceri, privilegii speciale și programe de puncte);

alte informații care pot fi necesare pentru a vă elibera o diploma oficiala de absolvire sau pentru a vă oferi servicii.


Când ne sunați (de pe orice telefon), este posibil să înregistrăm sau să monitorizăm apelul pentru controlul calității, instruire sau în scopuri similare.

DATE ONLINE

Când descărcați, vizitați și utilizați site-urile Web și/sau Aplicațiile noastre, ABI colectează automat informații tehnice. Această secțiune vă spune mai multe despre informațiile tehnice pe care le colectăm și de ce le colectăm.

Adresele IP și alte informații colectate automat: Vă putem colecta adresa IP atunci când ne vizitați site-urile pentru a ne ajuta să diagnosticăm problemele cu calculatoarele noastre principale, pentru administrarea sistemului, pentru a raporta informații agregate partenerilor noștri de afaceri și pentru auditarea utilizării site-ului nostru. În mod normal, nu conectăm adresele IP cu nicio identificare personală. În anumite circumstanțe, este posibil să folosim adrese IP pentru a ne ajuta să vă identificăm atunci când considerăm că este necesar să impunem conformarea cu Termenii și Condițiile Site-ului nostru sau să ne protejăm serviciile, site-ul, utilizatorii sau altele. Putem, de asemenea, să colectăm tipul browser-ului dvs., furnizorul de servicii de internet (ISP), paginile de trimitere/ieșire, fișierele vizualizate pe site-ul nostru (de exemplu pagini HTML, grafică etc.), sistemul de operare, data/ora vizitei și/sau informațiile despre fluxul de click pentru a analiza tendințele generale și pentru a administra site-ul.

Repetarea sesiunii: Când vizitați site-ul nostru, uneori vom înregistra, de asemenea, informații despre sesiunea de navigare pe site, inclusiv paginile pe care le-ați vizitat și orice alte formulare de pe site pe care le-ați completat. Revizuim aceste informații pentru a identifica orice probleme tehnice în funcționarea site-urilor noastre și pentru a îmbunătăți interfața cu utilizatorul pe site-uri. Utilizăm o terță parte pentru a ne ajuta cu acest serviciu, iar aceste informații vor fi transmise acelei terțe părți în acest scop, dar aceste informații nu sunt divulgate niciunei alte terțe părți.

PUBLICITATE ONLINE

ABI utilizează terțe părți pentru a furniza anunțuri online sau electronice în numele nostru. Aceste terțe părți utilizează date despre vizitele dvs. pe site-urile noastre web și despre utilizarea Aplicațiilor pentru a vă trimite anunțuri personalizate care ar putea fi de interes pentru dvs. Aceste informații sunt colectate folosind cookie-uri, script-uri, tag-uri pixel, ETags, semnalizatoare web și alte tehnologii similare ale ABI și ale partenerilor noștri de publicitate terță parte, în conformitate cu Politica Noastră de Cookie.

MARKETING

ABI colectează date cu caracter personal de identificare a participanților la campaniile de marketing (date colectate prin platforma Facebook: nume, prenume, fotografie și alte informații personale plasate în profilele proprii Facebook de către persoanele participante).


ABI poate partaja informații personale cu terțe părți (așa cum este detaliat în secțiunea Partajare de Informații) pentru a ne ajuta cu proiectele noastre de marketing și de promovare, cum ar fi gestionarea paginilor noastre de social media, concursuri, tombole și alte promoții în derulare, sau trimiterea de comunicări de marketing.

Vom folosi informațiile dvs. personale numai pentru a vă trimite marketing în cazul în care ne-ați dat consimțământul dvs. de a primi marketing sau dacă ne este permis altfel de legislația aplicabilă. Acest marketing vă va fi trimis fie pe cale electronică, fie pe adresa dvs. poștală.

Nu doriți să primiți postări, e-mailuri și mesaje text promoționale și de marketing de la ABI și partenerii noștri? Nici o problemă! Vă puteți retrage consimțământul pentru marketing direct.

ANALYTICS

Utilizăm software analitic, cum ar fi Google Analytics și altele, pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine funcționalitatea software-ului nostru pe site-urile Web și Aplicațiile noastre de pe dispozitivul dvs. Aceste instrumente software înregistrează informații tehnice, inclusiv despre dispozitivul dvs., împreună cu informații despre utilizare, cum ar fi frecvența utilizării site-ului sau a aplicației noastre, caracteristicile pe care le utilizați sau pe care nu le utilizați în Aplicația site-ului sau paginile pe care le accesați pe site, date privind performanțele, de unde a fost descărcată Aplicația și informații despre vizita dvs. pe site, inclusiv detalii despre fluxul de clicuri URL către, prin și de pe site-ul nostru. Informații suplimentare despre aceste instrumente sunt prezentate în Politica noastră de Cookie-uri. Doriți să aflați tot ce se întâmplă atunci când vizitați site-urile sau folosiți Aplicațiile noastre? Aflați mai multe în secțiunea Date Online.

PARTAJARE DE INFORMAȚII

ABI poate utiliza și partaja informațiile dvs. personale după cum urmează:

1. Destinatar terț: partenerii strategici ABI

Scopul dezvăluirii:

  1. Efectuarea și confirmarea rezervării pentru cursuri sau servicii;
  2. Încheierea contractului de studii;
  3. Furnizarea programului de recompense și actualizarea punctelor și recompenselor de partener;
  4. Conectarea cu conturile dvs. corporative și comerciale;
  5. Ajutor cu asistența de navigare sau planificarea orelor de invatamant;
  6. Furnizarea de asistență către client;
  7. Soluționarea reclamațiilor;
  8. Procesarea oricăror solicitări legate evenimentele ABI;
  9. Furnizarea serviciilor de asistență juridica;
  10. Protejarea sau apărarea drepturilor sau binelui nostru, ale angajaților, clienților noștri sau ale altora;
  11. Baza legală pentru Procesare:

    1. Onorarea Contractului;
    2. Interese Legitime;
    3. Obligații legale;
    4. Consimțământ.

    2. Destinatar terț: Angajatorul sau organizația dvs. pentru a vă oferi avantajele unui program destinat companiilor partenere sau de asociere și pentru a înțelege modul în care utilizați serviciile noastre și pentru a ne îmbunătăți afacerea.

    Scopul dezvăluirii:

    1. Verificarea studiilor și a altor elemente de identificare;
    2. Verificarea eligibilității pentru a folosi contul desemnat și codurile de reducere.

    Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.


    3. Destinatar terț: Brokerii de credite, în scopul de a ne onora contractul cu dvs. atunci când vă apelati la serviciile lor și pentru a ne proteja afacerea de fraudă și creanțe.

    Scopul dezvăluirii:

    1. Efectuarea și confirmarea incrierii la evenimentele ABI;
    2. Procesarea de plăți și rambursări;
    3. Furnizarea de asistență către client;
    4. Procesarea colectării datoriilor;
    5. Verificarea fraudei.

    Baza legală pentru Procesare: Interese Legitime.


    4. Destinatar terț: Emitenții de carduri de credit sau procesatorul de plati, pentru a obține plata de la dvs.

    Scopul dezvăluirii:

    1. Procesarea de plăți și rambursări;
    2. Verificarea fraudei;
    3. Procesarea colectării datoriilor;
    4. Emiterea scrisorilor de deblocare a sumelor preautorizate.

    Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.


    5. Destinatar terț: Agent de marketing pentru a vă oferi avantajele unui program destinat companiilor partenere sau de asociere și pentru a înțelege modul în care utilizați serviciile noastre și pentru a ne îmbunătăți afacerea (inclusiv prin transmiterea mesajelor de tip newsletter/ sms).

    Scopul dezvăluirii:

    1. Furnizarea programului de recompense și actualizarea punctelor și recompenselor de partener;
    2. Protejarea sau apărarea drepturilor sau binelui nostru, ale angajaților, clienților noștri sau ale altora. Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.

    6. Destinatar terț: Furnizor de serviciu IT specializat in identificarea gradului de satisfacție a clientului.

    Scopul dezvăluirii: Evaluarea calității serviciilor ABI.

    Baza legală pentru Procesare: Interese Legitime.

    7. Destinatar terț: Furnizori de servicii IT, furnizori de servicii de facturare, inclusiv furnizori de platforme IT și furnizori de servicii de analiză de site-uri pentru a ne onora contractul cu dvs., pentru a înțelege cum ne folosiți serviciile și pentru a ne îmbunătăți afacerea.

    Scopul dezvăluirii:

    1. Susținerea sistemelor și a infrastructurii noastre IT;
    2. Emiterea facturilor fiscale aferente serviciilor prestate;
    3. Furnizarea de servicii de mentenanță pentru sistemele și infrastructura noastră IT;
    4. Furnizarea de hosting de date și alte servicii de procesare de date;
    5. Furnizarea de servicii de analiză în legătură cu folosirea de către dvs. a site-ului nostru pentru a identifica orice probleme tehnice sau de interfață de utilizator și/sau îmbunătățiri în legătură cu site-ul nostru.

    Baza legală pentru Procesare: Interese Legitime.


    8. Destinatar terț: Organismele guvernamentale, de reglementare și de aplicare a legii pentru a ne îndeplini obligațiile legale (inclusiv fiscale).

    Scopul dezvăluirii:

    1. pentru a verifica studiile cursantilor și pentru a ne asigura că îndepliniți criteriile initiale de acces la cursurile noastre;
    2. în conformitate cu cerințele acestor agenții, dacă dezvăluirea este cerută sau permisă prin lege;
    3. Pentru a lua măsuri în ceea ce privește activități ilegale;
    4. Dacă noi considerăm de bună credință că există o urgență care prezintă o amenințare la siguranța dvs.

    Baza legală pentru Procesare: Cerințe Legale; Interese Legitime.


    9. Destinatar terț: Companiile de asigurări și persoanele responsabile cu soluționarea cererilor de despăgubire pentru orice produs de asigurare pe care îl achiziționați în legătură cu activitatea dvs.

    Scopul dezvăluirii:

    1. să furnizeze și să deservească produsul de asigurare pe care l-ați solicitat;
    2. să gestioneze orice solicitări care pot fi făcute în baza poliței de asigurare relevante.

    Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.


    10. Destinatar terț: Companiile de asigurări / autoritățile competente și persoanele responsabile cu soluționarea cererilor de despăgubire pentru orice daune.

    Scopul dezvăluirii: Emiterea certificatelor de asigurare/ soluționare a dosarelor de daună.

    Baza legală pentru Procesare: Cerințe Legale; Interese Legitime.

    Putem, de asemenea, să transferăm sau să alocăm informațiile dvs. personale terților ca urmare a/sau în legătură cu o vânzare, fuziune, consolidare, schimbare în control, transfer de active, faliment, reorganizare sau lichidare. Sau dacă suntem implicați în apărarea unei reclamații juridice, informațiile despre dvs. care sunt relevante pentru o astfel de cerere pot fi divulgate terților ca urmare a sau în legătură cu procedurile legale conexe.

ALEGERILE DUMNEAVOASTRĂ

Dacă doriți să renunțați la primirea de e-mailuri promoționale și de marketing, mesaje text, mesaje și alte forme de comunicare de la ABI sau de la partenerii noștri de promovare în legătură cu care ați putea primi în conformitate cu secțiunea Marketing, puteți renunța utilizând una din următoarele moduri:

  1. Faceți clic pe "dezabonare" din partea de jos a unui e-mail pe care vi l-am trimis.
  2. Contactați responsabilului cu protecția datelor la adresa de e-mail dpo@abi.org.ro.

Dacă renunțați la primirea de mesaje promoționale și de marketing, vă putem contacta în continuare cu privire la relația noastră de afaceri cu dvs., cum ar fi starea contului și actualizări de activități, solicitări de sondaje cu privire la produsele și serviciile pe care vi le-am furnizat după ce ați apelat la cursurile sau serviciile noastre, confirmări de inscriere sau ca răspuns la întrebările sau reclamațiile dvs. și la comunicări similare.

GARANȚII

Siguranța informațiilor dvs. personale este importantă pentru noi. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că informațiile dvs. sunt protejate împotriva utilizării, accesului, dezvăluirii, modificării, distrugerii sau pierderii neautorizate. Pentru informații financiare sau de plată, folosim criptarea prin firewall și criptarea Transport Layer Security (TLS). Luăm în serios securitatea, dar, deoarece niciun sistem nu este 100% sigur, nu putem garanta complet protecția informațiilor personale, mai mult decât ar putea orice altă organizație.

Nu solicităm informații financiare sau de plată, cum ar fi numărul cărții dvs. de credit, parola, numărul contului sau numărul PIN-ului, într-un e-mail, text sau orice altă comunicare pe care vi-o trimitem. Verificați întotdeauna că orice site pe care vi se solicită informații financiare sau de plată în legătură cu închirierea sau serviciile noastre este administrat de ABI sau de afiliații săi. Dacă primiți o solicitare suspectă, nu furnizați informațiile dvs. și raportați-o contactând responsabilul cu protecția datelor, așa cum este prezentat în secțiunea Drepturile dumneavoastră de confidențialitate.

Sunteți responsabil pentru păstrarea parolei contului si userului de login. Nu le împărtășiți cu nimeni. Dacă există o utilizare neautorizată sau orice altă încălcare a securității care implică informațiile dvs., trebuie să anunțați cât mai curând posibil responsabilulul cu protecția datelor, așa cum este prezentat în secțiunea Drepturile dumneavoastră de confidențialitate.

REȚINEREA INFORMAȚIILOR

ABI păstrează informațiile dvs. personale pentru o perioadă care nu este mai lungă decât este în mod rezonabil necesar sau cerut de lege. Perioada pentru care le păstrăm depinde foarte mult de tipul de informație și de scop.

Criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de păstrare pentru anumite categorii de date sunt următoarele

  1. durata de timp pentru care sunteți membru al Avis Preferred sau orice altă schemă de loialitate pe care o desfășurăm sau un membru al vreunui program destinat companiilor;
  2. cât de frecvent ați închiriat cu noi sau când a avut loc cea mai recentă închiriere;
  3. dacă există obligații contractuale sau legale care ne obligă să păstrăm datele pentru o perioadă de timp;
  4. dacă există vreo solicitare legală în desfășurare care se referă la orice închiriere pe care ați făcut-o cu noi sau care este altfel legată de relația dvs. cu noi;
  5. dacă orice lege, statut sau reglementare aplicabilă permite o perioadă specifică de păstrare;
  6. dacă informațiile personale sunt considerate a fi o categorie specială de informații cu caracter personal, caz în care, în general, ar fi aplicată o perioadă de reținere mai scurtă;

Termenele de păstrare a documentelor care conțin date personale sunt:

  1. - Contractele de închiriere in format fizic: 5 ani de la finalul anului in care au fost produse.
  2. - Contractele de închiriere din sistemul informatic: 7 ani de la finalul anului in care au fost produse.
  3. - Facturile fiscale emise pentru închirieri: 10 ani de la finalul anului in care au fost produse.

TRANSFERURI INTERNAȚIONALE

ABI este o organizatie nationala si nu face transfer de date personala cu alte organizatii similare nationale su internationale.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ DE CONFIDENȚIALITATE

În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor aveți următoarele drepturi în ceea ce privește manipularea informațiilor dvs. personale:

  1. Dreptul de acces – aveți dreptul să solicitați o copie a informațiilor personale pe care le avem despre dvs. și să solicitați informații justificative care să explice modul în care sunt utilizate informațiile personale.
  2. Dreptul la rectificare – aveți dreptul să ne solicitați să rectificăm informații personale inexacte despre dvs.
  3. Dreptul de ștergere – aveți dreptul să solicitați ștergerea de informații personale despre dvs.
  4. Dreptul de a restricționa procesarea – în anumite situații, este posibil să aveți dreptul să ne solicitați să nu folosim informațiile personale pe care le-ați furnizat (de exemplu, dacă credeți că sunt inexacte).
  5. Dreptul la portabilitatea datelor – este posibil să aveți dreptul să primiți anumite informații personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de către un calculator și să transmiteți aceste informații unui alt furnizor.
  6. Dreptul de a retrage consimțământul – în cazul în care vă procesăm informațiile personale pe bază de consimțământ (inclusiv acordul de marketing direct), aveți dreptul să vă retrageți acordul în orice moment. Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea sa. În plus, chiar și în cazul unei retrageri, putem continua să folosim informațiile dvs. personale așa cum este permis sau cerut de lege.
  7. Dreptul de a obiecta: În plus, în cazul în care vă prelucram informațiile personale pe baza unui interes legitim (sau a unei părți terțe), puteți contesta acest lucru. Cu toate acestea, s-ar putea să avem dreptul să continuăm să vă procesăm informațiile pe baza intereselor noastre legitime sau în cazul în care acest lucru este relevant pentru revendicări legale. De asemenea, aveți dreptul de a obiecta în cazul în care vă prelucram informațiile personale în scopuri de marketing direct.
  8. Dreptul de a depune o plângere: în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Vă rugăm să luați legătura cu Ofițerul nostru pentru Protecția Datelor la adresa menționată mai jos dacă doriți să exercitați oricare dintre aceste drepturi sau în cazul în care aveți vreo îngrijorare cu privire la modul în care procesăm informațiile dvs. personale.

Prin termenii și condițiile de utilizare, ABI informează persoanele vizate ale căror date sunt colectate cu privire la modul și scopul în care aceste date sunt utilizate și, totodată, aduce la cunoștință persoanelor vizate drepturile cuvenite.

a) Date de contact:

  1. ABI - Asociatia Brokerilor Imobiliari
  2. Nr. înregistrare la MJ: 15698/A/2010, CUI 26739750
  3. Adresa: Piața Victoriei, Calea Victoriei 155, bl.D1, tronson 7, et.2, Sector 1, Bucuresti
  4. Telefon: 0731.010.145

b) Date de contact ale responsabilului cu protecția datelor:

  1. Telefon: 0731.01.145
  2. E-mail: dpo@abi.org.ro
Termeni si conditii   |   Politica de confidentialitate   |   Politica de returnare a platii