Când vorbim de "piață" la modul general, aceasta poate fi împărțită în două mari categorii: așa numita piață "caldă" generată de sfera de influență a fiecărui agent, cu limitările ei, și piața "rece" formată din oameni și proprietăți pe care nu-i cunoști, iar aceasta din urmă este infinită!
Când vorbim de "prospectare piață rece", vorbim de acele activități de căutare sistematică, automată și amănunțită a ofertelor din piață, folosind anumite metode și tehnici de căutare, cu scopul de a obține informații relevante despre proprietățile și proprietarii de pe piață.
Prospectarea este primul pas în procesul de constituire a unui portofoliu de proprietăți imobiliare relevante pentru segmentul de piață în care activezi și îți asi
... Citeste mai departeSilvia conduce cu succes CRM Pitagora și de-a lungul timpului a contribuit semnificativ la dezvoltarea serviciilor software dedicate agenților imobiliari. Sub conducerea Silviei a fost lansat pe piața din România primul soft de monitorizare anunțuri particulari, primele funcții avansate de ACP – Analiză Comparativă de Piață, primele funcții de tip microsite și primul soft de publicare automată a ofertelor pe internet.
Pitagora este primul soft imobiliar de pe piață, lansat încă din anul 2000, CRM Pitagora este un sistem inovator, dezvoltat special pentru a simplifica și eficientiza managementul relațiilor cu clienții. Indiferent de dimensiunea agenției tale, CRM Pitagora îți oferă
... Citeste mai departe