Cea de-a doua intalnire a celor mai importanti jucatori ai pietei imobiliare, a avut loc Joi, 9 decembrie 2010. Valentin Ilie (Coldwell Banker), Adrian Sischin (RE/MAX), Cornel Istode (Century 21), si gazdele intrunirii, Dragos Vilceanu si Claudiu Hategan (ABI) s-au asezat din nou la aceeasi masa si au format, de aceasta data, echipa care sa reprezinte vocea unica a pietei imobiliare din Romania.
“Patronatul Industriei Imobiliare”, unica organizatie al carei nume s-a stabilit in cadrul sedintei de ieri, este formata din entitati de tip patronal, cu membri persoane juridice. Fiind la inceput de drum, suntem in cautare de noi membri fondatori. Drept urmare, pana in ianuarie 2011, invitam companiile interesate sa devina membri fondatori ai acestei noi organizatii ce va lupta pentru legiferarea profesiei de agent/ broker imobiliar sa ni se alature.
Haideti sa ne unim fortele pentru a ne apara impreuna interesele. Puterea noastra creste impreuna cu voi!
Pentru informatii
In urma celei de-a doua sesiuni de cursuri ce s-a desfasurat in perioada 10-14 decembrie 2010, Asociatia Brokerilor Imobiliari, prima asociatie din Romania care a infiintat o scoala de brokeri imobiliari, are onoarea sa va prezinte a doua promotie de absolventi ai scolii ABI.
De aceasta data la modulele de specializare au participat si agenti imobiliari care au venit tocmai de la Cluj, si persoane fara experienta care doresc sa inceapa o cariera in imobiliare.
In urma acestor module, cursantii au devenit specialisti in:
management general si finantarea tranzactiilor imobiliare;
drept si legislatie in activitatea imobiliara;
comunicare si negociere in intermedierea imobiliara;
cadastru si evaluare imobiliara;
marketing imobiliar si utilizarea tehnicilor informatice.
In urma celor trei zile de teorie si doua de practica, cursantii au sustinut examenul final care a constat intr-un test de evaluare de tip grila. In cel mai scurt timp vom avea placerea sa anu
Brokerul imobiliar este un tip inteligent. El trebuie sa aiba abilitatea de a jongla cu ofertele, in asa fel incat sa se intalneasca cu cererile de pe piata si invers. El face “marketing” fara macar sa fie nevoie sa constientizeze asta. Asa este brokerul imobiliar si asa o sa fie intotdeauna: un tip descurcaret care lucreaza din instinct.
Multi fac asta cu mare succes si totul functioneaza perfect. Am intalnit foarte multi brokeri talentati care traiesc bine din imobiliare si care simt foarte bine piata, lucru de apreciat.
Dar cum se explica asta? Cum se face ca pe o piata imobiliara ne-reglementata, in plina criza, pentru unii lucrurile sa functioneze perfect si pentru altii nu? Totul are un fundament teoretic solid si asta este rolul marketingului imobiliar.
Conform Kotler: “In ultima instanta, marketingul trebuie sa aiba permanent capacitatea sa ofere clientilor cea mai buna solutie”. Asta fac si agentii imobiliari, fara ca Kotler sa stie cat de bine li se potrive